فیلم سینمایی ایرانی + ویدیو معرفی بهترین فیلم های ایرانی


فیلم سینمایی ایرانی + ویدیو معرفی بهترین فیلم های ایرانی

این فیلم داستان شخصی به اسم فرهاد را از دوران کودکی تا سن 50 سالگی به تصویر می‌کشد. خروج یک فیلم ایرانی جدید به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم حاتمی‌کیا است که در سال 1399 توسط سرویس‌های آنلاین اکران شد. حبیب‌الله والی‌نژاد وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت. حتی برخی از آن‌ها به دلیل پرداختن به مسائل مهم و داستان قوی مورد تحسین منتقدان خارجی قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید بدون نگرانی در سینما به تماشای این فیلم‌ های ایرانی جدید پرطرفدار بپردازید و اوقات خوشی را در کنار خانواده و دوستان سپری کنید.

  • فیلم‌سازی که با اقتباس‌هایش از رمان‌های کلاسیک شناخته می‌شود و در اقتباس و بازسازی داستان‌های کلاسیک خوب ظاهر می‌شود.
  • قصر شیرین بهترین فیلمنامه و بهترین موسیقی را در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از آن خود کرد.
  • یکی از جدیدترین فیلم های ایرانی که در جشنواره فرج و جشنواره‌های بین‌المللی اکران شد، فیلم گیسوم به کارگردانی نوید به‌توبی است.
  • داستان این فیلم درباره مردی به‌نام خلیل کاتیوشا است که می‌خواهد رفیق خود یعنی عرشیا را هرچه سریع‌تر ترک دهد و همچنین او را وادار به ازدواج کند تا او بتواند از کشور کانادا اقامت بگیرد.
  • از بهترین فیلم های اسکورسیزی می‌توان به فیلم‌های مرد ایرلندی محصول 2019، فیلم سینمایی کازینو محصول 1995 و فیلم رفقای خوب محصول 1990 اشاره کرد.
  جدیدترین و بهترین سایت های ایرانی نقد فیلم و سریال از نگاه سایت فیگار فیگار

اما نقد‌های این سایت به چه صورت است و شامل چه مواردی است؟ در مرحله اول خلاصه‌ای از نقد منتقدان معروف دیگر را منتشر می‌کنند و سپس نقدی مجزا و تالیفی را به قلم نویسندگان خود وبسایت در پست خود جای می‌دهند. زومجی به جز سینما به دنیای انیمه و سریال هم سرک می‌کشد و گاهی برخی سریال‌ها را قسمت به قسمت نقد و بررسی می‌کند تا بتوان بهتر آنها را ارزیابی کرد. این فیلم سینمایی زیبا و مذهبی، داستانی از سال 10 بعثت حضرت محمد (ص) و زمانی که مسلمانان در تحریم اقتصادی هستند را روایت می کند.

ردپای بازیگری بزرگ در نقشی کوتاه / درباره بازی علی نصیریان در «خورشید»

این فیلم به‌خوبی توانسته روابط یک خانواده، رابطه بین زن و شوهر و رابطه بین پدر و پسر را به طور عمیق به تصویر بکشد و از همین رو دارای ارزش بالایی است. در نهایت این فیلم توانست به بیش از 20 نامزدی و 5 جایزه در جشنواره‌های مختلف برسد. این فیلم داستان خسرو را روایت می‌کند که یک موزیسین و خواننده معروف است. خسرو به دلیل شهرت زیادی که دارد همواره در معرض توجه دختران زیادی است و همین موضوع هم در نهایت باعث می‌شود که به زنش خیانت کند. این کار شروع اتفاقاتی را رقم می‌زند که باعث از بین رفتن همه چیز می‌شود. فیلم عرق سرد به‌خاطر موضوع و داستانی که دارد به‌راحتی می‌تواند بین ده فیلم برتر ایرانی بنشیند.

مجله مووی مگ، به جدیدترین رویدادهای سینما و تلویزیون ایران و جهان می پردازد

این فیلم به جرئت یکی از بهترین فیلم های ایرانی از نگاه مردم محسوب می‌شود که در همان زمان هم مورد استقبال و تحسین افراد زیادی قرار گرفت. همان‌طور که پیش از این گفتیم، فیلم عرق سرد از جشنواره‌های داخلی تحریم شد؛ اما توانست در جشنواره‌های بین‌المللی از جمله جشنواره فیلم سن ژان دو لوز، فیلم توکیو، فیلم استکهلم و ایران تورنتو شرکت کند. فیلم زهرمار به کارگردانی جواد رضویان و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگیی، محصول سال 1397 است که جزو معدود کمدی‌های موفق در اکران سال 1398 سینمای ایران محسوب می‌شود، هم‌چنین جواد رضویان در این فیلم اولین کارگردانی سینمایی خود را تجربه می‌کند.

  سینمای ایران بهترین فیلم سینمایی ایرانی 2022 بهترین فیلم های ایرانی منتخب شما Page 3

متری شیش و نیم؛ جذاب ترین فیلم سینمایی ایرانی

فیلم Se7en که در سال ۱۹۹۵ و به کارگردانی دیوید فینچر منتشر شد، اثری است جنایی و معمایی با چاشنی قتل‌های زنجیره‌ای. یکی از ستایش‌شده‌ترین فیلم‌های امسال، «قدرت سگ» نام دارد که با توجه به مفهوم استعاری ملهم از عهد عتیقش، من آن را «چنگال بدکاران»… فیلم‌ دیدن می‌تواند فواید متنوعی در زندگی ما داشته باشد؛ زمانی سرگرمی است و گاهی آموزش و تشریح دانسته‌‌ها و ندانسته‌ها. گاهی هیجان‌زده‌مان می‌کنند و گاهی الهام‌بخش ادامه‌ی مسیر زندگی‌مان می‌شود. معروف‌ترین نشریه سینمایی دنیا که منتقدان زیادی را تربیت کرده است و بر نسل‌های بعد از خود تاثیر گذاشته است، نشریه فرانسوی کایه دو سینما است. در تاریخ سینما همواره شاهد فیلم های خشن و آزاردهنده‌ای بوده‌ایم که تماشای آنها برای اکثر بینندگان سخت است.