فیلم‌برداری نبرد عظیم فصل هشتم سریال «بازی تاج و تخت» 55 شب به طول انجامیده است فارنت


فیلم‌برداری نبرد عظیم فصل هشتم سریال «بازی تاج و تخت» 55 شب به طول انجامیده است فارنت

حالا باید منتظر بازگشت ملکه باشیم تا ببینیم نسبت به صلح تیریون با سران برده‌داری چه واکنشی نشان خواهد داد. تئون گریجوی به زادگاهش برگشت و می‌خواهد برای فروانروایی خواهرش بر جزایر آهن تلاش کند. رویارویی این دو خواهر و برادر با ویکتوریون گریجوی و یورون گریجوی در ادامه‌ی این فصل می‌تواند پایک را به جذاب‌ترین مکان وستروس در کنار قدمگاه پادشاه و شمال قرار دهد. رمزی بولتون نیز در راستای نفرت‌انگیزی هرچه بیشترش، یکی دیگر از شخصیت‌های قدیمی و محبوب سریال را به کام مرگ فرستاد. اما مشکل اصلی سریال Tribes of Europa عدم شخصیت پردازی مناسب برای ایجاد یک بستر احساسی و قابل درک است.

  • اگرچه جورج آر آر مارتین آثار تخیلی فوق العاده‌ای را خلق کرده است، اما گهگاهی از زندگی واقعی تاریخ قرون وسطی نیز الهام گرفته است؛ ولی می دانیم که چیزی به نام سلسله تارگرین، اژدها و یا سرزمین همیشه زمستانی وجود ندارد.
  • اطرافیان وی شاهزاده دیمون تارگرین (مت اسمیت)، برادر خشن، مخالف و وارث رسمی او، پرنسس رینیرا تارگرین (میلی الکاک)، دختر بزرگ ویسریس، لیدی آلیسنت هایتاور (امیلی کری)، بهترین دوست او در دربار و دختر دست پادشاه، سر اتو (ریس ایفانس) هستند.
  • من فکر می‌کنم آنها انتخاب درستی کردند، چراکه ایوان نقش رمزی را به شکلی ماندگار ایفا کرد و کیت هرینگتون نیز شخصیت جان اسنو را به یکی از خاطره انگیزترین شخصیت‌های سریال بدل کرد.
  • فیلم ایرانی تیتی با تصویر یک حلقه بزرگ و ناشناخته شروع می‌شود که بعدتر در داستان مشخص می‌شود یک ابر سیاه‌چاله فضایی است و نشان از رسالت‌های گسترده‌ای دارد که شخصیت های فیلم تی تی به دنبال آنها هستند.
  لیست بهترین فیلم های ایرانی که بر اساس واقعیت ساخته شده‌اند آپدیت ۱۴۰۲

یک ویدیوی منتشر شده از پشت صحنه ی این بخش از نبرد نشان می دهد که تمامی این جنازه ها در واقع آدمک هایی در اندازه های واقعی انسان بوده اند و هیچ جلوه های ویژه کامپیوتری برای آن به کار نرفته است. این بازیگر 47 ساله برای ایفای نقش وایت واکر، هر بار باید شش ساعت گریم می شد و با استفاده از لنزهای آبی یخی، به این شکل در می آمد. البته فقط گریم در شکل گیری کاراکتر او نقش نداشت و این مرد به کمک جلوه های ویژه و ماسک هایی که روی صورتش قرار می گرفت هم چهره عجیب تری پیدا کرده بود. استیو توسانت در نقش لرد کورلیس ولاریون معروف به «مار دریا» مشهورترین ملوان تاریخِ وستروس، ریس ایفانز در نقش اوتو های‌تاور یا دست پادشاه و ایو بست در نقش  شاهزاده رینیس ولاریون اژدها سوار و همسر لرد ولاریون است. همین اقدام راب نیز باعث از دست رفتن حمایت کامل خاندان کاراستارک از او شد. سپس در فصل ششم هارالد کاراستارک آخرین پسر زنده ریکارد تصمیم گرفت در وینترفل با رمزی بولتون بیعت کند.

برای تاج و تخت نقد و بررسی بازی Game of Thrones: Conquest

این هنرمند در تاریخ 24 اکتبر 1994 برابر با 2 آبان 1373 به دنیا آمده است. او با فیلم تلویزیونی Walter’s War در سال 2008 به عرصه بازیگری راه پیدا کرد و بعد از بازی در نقش‌های فرعی در آثاری چون سریال Endeavour و نمایش A Midsummer Night’s Dream، در سریال سایه و استخوان یکی از نقش‌های اصلی را به دست آورد. احتمالا یکی از معروف‌ترین بازیگران سریال سایه و استخوان، بن بارنز (Ben Barnes) است. این بازیگر و خواننده انگلیسی در تاریخ 20 آگوست 1981 برابر با 29 مرداد 1360 به دنیا آمده است. بن بارنز در سال 2006 با سریال پزشکی Doctors و در سال 2007 با فیلم فانتزی Stardust به ترتیب به تلویزیون و سینما راه پیدا کرد. او همچنین در تئاتر نیز فعالیت دارد و در نمایش‌هایی چون نمایش The Dreaming در سال 2001، نمایش Someone Who’ll Watch Over Me در سال 2002، نمایش Talking to Mr. Warner در سال 2005 و نمایش Birdsong در سال 2010 به ایفای نقش پرداخته است.

  فیلم سینمایی ایرانی + ویدیو معرفی بهترین فیلم های ایرانی

۱. اسپین‌آف «جان اسنو» باید شامل تنوع میان قهرمانان باشد

داستان واقعی سه دوست برای پیدا کردن دهکده ای در دل جنگل های آمازون با تکیه بر علم راهنمای محلی اثری بینظر را به ارمغتن آورده است. در طول یک داستان اکتشافی و سفر تحقیقاتی به آفریقای جنوبی در سال 2017 کارگردان فرانسیس آنان و مارک بلنی تهیه کننده به زندان واقعی پرتوریا که هم اکنون مرکز اصلاح و تربیت زنان است رفتند تا مراحل فرار  زندانیان در سال 1979 را بازبینی کنند. تیم پس از آزادی هرگز همسر خود را ندید، زیرا او در زمانی که تیم در حبس بود درگذشت. نام سومین نفری که از زندان فرار کرد لئونارد نبود او الکس مومباریس نام داشت. فیلمنامه اولیه شامل صحنه هایی از جاسوسی در آفریقای جنوبی بود که در 15 صفحه گنجانده شده بود اما به دلیل کمبود بودجه این 15 صفحه از فیلمنامه حذف شد.

خیلی از طرفداران سینمای نولان از همکاری نکردن هانس زیمر با او در تنت، نگران بودند. اما باید بگویم موسیقی متن لودویگ گورانسون برای تنت، به شکل ویژه‌ای مطابق با استانداردهای هانس زیمر است. همه مخاطبان آریا استارک را دوست دارند و در این موضوع هیچ شکی نیست.